General store

Kde nás najdete

Old West Shop - Pavel Krejčí & Martin Šíbl
U Kapličky 27
68301 Rousínov
tel: +420739269804
oldwest(a)oldwest.cz

Co se děje?

arr331. 8. 2018 - Od nynějška jsme na Facebooku!Od nynějška jsme na Facebooku!  A totiž zde: https://business.facebook.com/oldwesteshop  ... arr330. 8. 2018 - Otevíráme nový eshopDobré zprávy! Po celo-letním snažení vám přinášíme zcela nový eshop, s funkcemi, na které jste... arr31. 7. 2018 - Nový člen týmuDo týmu Old West Shopu přichází v létě 2018 Martin Šíbl, se zásobou energie a čerstvým větrem do...

» Reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace


(Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Takovou zásilku neposílejte „na dobírku“, ale „doporučeně“, jinak zásilka nebude přijata).

 

Adresát (prodávající):

Old West Shop - Pavel Krejčí & Martin Šíbl

U Kapličky 27

68301 Rousínov

 

Internetový obchod:          http://www.oldwest.cz

E-mailová adresa:             oldwest@oldwest.cz

Telefonní číslo:                  +420 739 269 804

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:

 

 

Moje adresa:

 

 

Můj telefon a e-mail:         

 

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
 

Číslo objednávky:
 

Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)

 

Jméno a příjmení spotřebitele:

 

Adresa spotřebitele:

 

Email:

 

Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

 

 

                           (podpis)
______________________________________

        Jméno a příjmení spotřebitele

 

 

Seznam příloh:

 

Faktura za objednané zboží č. (*)
 

 

 

 

 
Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

NjYzOTU